Manifest
Iste’molchilar, mahalliy jamoatchilik va umuman jamiyat uchun barqaror mobil yechimlarni yaratuvchi dizaynerlar sifatida, Kia’dagi maqsadimiz — harakatda bo‘lganingizda sizni ilhomlantiradigan innovatsion mahsulotlarni yaratish va har bir inson uchun eng qimmatli resurs uning vaqti ekanligiga bo‘lgan ishonchimizni namoyish etib, talabgir va qulay xizmatlarni taqdim etishdir.
Biz ilhom, ehtiros va g‘ayrat markazida tug‘ilganmiz. Bizning o‘sish va taraqqiyotga bo‘lgan munosabatimiz butun dunyo bo‘ylab Kia kompaniyasining har bir xodimida namoyon bo‘lmoqda. Va biz har kuni brend maqsadini amalga oshirishga intilamiz.
Yangi logotip brendning to‘liq transformatsiyasining timsoli sifatida
Insoniyat evolyutsiyasi migratsiya orqali sodir bo‘lgan. Tarix davomida odamlar ko‘chib yurishgan, yangi qit’alarni kashf etishgan. <mark>Harakatlanish istagi va ehtiyoji butun insoniyatning DNKsiga singib ketgan.</mark> Harakatlanayotganimizda biz yangi dunyolarni kashf etamiz, yangi taassurotlar olamiz, yangi odamlar bilan tanishamiz, yangi istiqbollarni ochamiz. <mark>Biz ilhomlanmoqdamiz.</mark>
<mark>Harakat doimiy o‘zgarishlar kontseptsiyasi bilan bog‘liq</mark> — atrof-muhit, makon va natijada o‘zimizdagi o‘zgarishlar. Harakatda bo‘lsangiz, o‘ylashga vaqtingiz bo‘ladi. Harakat fikrlash, ijodkorlik, yangi g‘oyalar va <mark> taraqqiyotni rag‘batlantiradi. </mark>
Falsafa
Sizga yangi dizayn falsafamizni — qarama-qarshiliklar birligini taqdim etamiz. U Kia’ning o‘ziga xos uslubini shakllantirish uchun qo‘llaydigan qarama-qarshilik g‘oyasiga asoslanadi. Biz yorqin ifodalangan dizayn yaratish uchun aloqalarni parchalash va kontrast tushunchalarini qo‘llaymiz.
Qarama-qarshiliklar birligi falsafasi bizga ajralib turish imkonini beradi va brendning yangi davri boshlanayotganini anglatadi. Kia atrofimizdagi o‘zgaruvchan dunyoga moslashmoqda. Biz atrofimizda sodir bo‘layotgan o‘zgarishlardan ilhomlanamiz va sizlarni biz bilan birgalikda kelajakni yaratishga taklif qilamiz.
Ilhom
Kia’da rassomlar va neyrobiologlar bilan hamkorlikda biz har bir tomoshabinni ilhomlantirish uchun mo‘ljallangan animatsiya yaratdik. Ko‘plab izlanishlar natijasida san’at asarlari tezlikka qarab rang o‘zgarishi kabi usullar yordamida shaklni soddalashtirish orqali tabiatdagi harakat mohiyatini ochib berishini aniqladik.
Zarrachalarning maftunkor harakati mavjudlik hissini uyg‘otadi.
Tabiatdagi zarrachalar harakati tinchlanishga yordam beradi.
To‘lqinlarning harakati to‘liq g‘arq bo‘lish hissini beradi.
Harakat bizning Kia mentalitetimizning muhim bo‘lagidir. Uni kompaniyaning barcha darajadagi xodimlari qo‘llab-quvvatlaydi.
Kia avtomobil ishlab chiqarish sohasida uzoq tarixga ega. Lekin yanada aniqroq aytadigan bo‘lsak, ishni 1944-yilda velosiped ishlab chiqarishdan boshlaganmiz.
Shundan beri 75 yil davomida biz odamlarni harakatga keltiramiz. Biz odamlarni bir nuqtadan boshqasiga o‘tkazishga yordam beradigan, odamlarni jismonan va hissiy jihatdan birlashtiradigan yechimlarni taqdim etishdan faxrlanamiz.
Ko‘rib turganingizdek, harakat har doim brendimizning markazida bo‘lgan, odamlarning harakati esa biznesimizning asosini tashkil etadi va bu kelajakda ham, sanoatimizdagi har qanday o‘zgarishlarga qaramay, shunday bo‘lib qoladi.
Qadriyatlar
Biz bu qadriyatlar iste’molchilarimizga ma’qul kelishiga ishonamiz. Ilg‘or dunyoqarashga ega, umidli va ijobiy, o‘zgarishga va kelajakka moslashishga tayyor, yangi g‘oyalar bilan harakatlanadigan va har bir narsada imkoniyatlarni ko‘radigan insonlarda
Brendimiz maqsadiga erishish uchun "Nima uchun" degan savolga xolisona javob berish juda muhim. Ushbu g‘oyani o‘zida mujassam etgan brend bo‘lish va unga har kuni amal qilish — bu barchamiz boshlaydigan aynan o‘sha.
Maqsad
Bizning brendimiz faoliyatining maqsadi ham shu. Biz nafaqat mahsulotlarimiz tufayli, balki ko‘rgazma zallarimizda bo‘lib, mahsulotlarimiz bilan o‘zaro aloqada tajriba orttirishingiz mumkin bo‘lgan ilhomlanish joylarini yaratamiz
Bundan tashqari, biz oilangiz va do‘stlaringiz bilan muloqot qilish, sayohat qilish yoki shunchaki dam olish kabi sizni eng ko‘p ilhomlantiradigan tomonlarga vaqt ajratadigan mazmunli va qulay xizmatlarni taqdim etish uchun faoliyat yuritamiz
Dizaynning yangi qadriyatlari, maqsadlari va falsafasi
Odamlarning mobillik yechimlariga bo‘lgan ehtiyojlarini nafaqat mahsulotlar, balki xizmatlar nuqtayi nazaridan ham tushunadigan va har bir insonning eng qimmatli resursi — vaqtini hisobga olgan holda qulay xizmatlarni taklif qiladigan brend
Bu shunchaki so‘zlar emas, balki biz amalga oshiradigan va har bir ishimizda unga amal qiladigan brend maqsadidir.