Brendning to’liq transformatsiya timsoli sifatida
yangi logotip
Iste'molchilar, mahalliy jamoalar va umuman jamiyat uchun barqaror mobil yechimlarni yaratadigan dizaynerlar sifatida Kiada bizning maqsadimiz siz harakat qilayotganingizda va kerakli va qulay xizmatlarni taqdim etishda sizni ilhomlantiradigan innovatsion mahsulotlarni yaratishdir, har bir inson uchun eng qimmatbaho resurs - bu uning vaqti.Biz Ilhom, ehtiros va g'ayrat markazida tug'ilganmiz. O'sish va taraqqiyotga bo'lgan munosabatimiz butun dunyodagi har bir Kia xodimida namoyon bo'ladi. Va biz har kuni brendning maqsadini amalga oshirishga intilamiz.
Biz ilhomlanamiz.Harakat doimiy kontseptsiya bilan bog'liq - atrof-muhit, bo'shliqni o'zgarishi va natijada o'zimizdagi o'zgarishlar bilan bog'liq. Insoniyatning evolyutsiyasi migratsiya orqali sodir bo'ldi. Tarix davomida odamlar ko'chgan, yangi qit'alarni kashf etdganlar.
Bu istak va harakatga bo'lgan ehtiyoj butun insoniyatning DNKsiga kiritilgan.Biz harakatda bo'lganimizda, biz yangi olamlarni ochamiz, yangi taassurotlar olamiz, yangi odamlar bilan tanishamiz, yangi istiqbollarni ochamiz.
Sizga yangi dizayn falsafasini taqdim etamiz — qarama-qarshiliklar birligi.
Kia noyob uslubini shakllantirish uchun taqqoslab ko’rish g'oyasidan foydalaniladi. Biz aniq dizaynni yaratish uchun aloqalar va kontrastni yo'q qilish kontseptsiyalarini qo'llaymiz.
Qarama-qarshiliklar birligining falsafasi bizni ajralib turishimizga imkon beradi va brendning yangi davrini ramziy boshlanishini aks ettiradi.
Kia atrofimizdagi o'zgaruvchan dunyoga moslashadi. Biz atrofimizdagi o'zgarishlardan ilhomlanib, sizni biz bilan birgalikda kelajakni yaratishga taklif qilamiz.
Kiada rassomlar va neyrobiologlar bilan hamkorlik qilib, biz har bir odamni unga qaraganda ilhomlantirishga mo'ljallangan animatsiyani yaratdik.
Ko'plab tadqiqotlar natijasida biz san'at asarlari tabiatdagi harakatning mohiyatini tezlikka bog’liq holda rangni o'zgarishi kabi usullar bilan shaklni soddalashtirish orqali ochib berdik.
Kia avtomobil ishlab chiqarishning uzoq tarixiga ega. Ammo aniqroq qilib aytsak, biz 1944 yilda velosiped ishlab chiqarishdan boshladik.
Shundan beri biz 75 yil davomida odamlarni harakatga keltirdik. Biz odamlarni jismonan va hissiy jihatdan bir-biri bilan birlashtirib, odamlarni bir nuqtadan ikkinchisiga ko'chirishga yordam beradigan yechimlarni g'urur bilan taqdim etamiz.
Ko’rinib turganingizdek, harakat har doim bizning brendimizning yuragida bo'lib, odamlarning biznesimizning markazida harakatlanishi va bu bizning sanoatimizdagi har qanday o'zgarishlardan qat'iy nazar, kelajakda qoladi.
Biz ushbu qadriyatlar iste'molchilarimiz tomonidan e’tirof etilishiga ishonamiz. Ilg'or dunyoqarashga ega bo'lgan, optimistik va ijobiy o'zgarishga va kelajakka moslashishga tayyor bo'lgan, yangi g'oyalar bilan boshqariladigan va har narsada imkoniyatlarni ko’radigan insonlar.
"Nima uchun " degan savolga to’g’ri javob berish— bu bizning brendni maqsadiga erishish uchun juda muhimdir. Ushbu tafakkurni o'zida mujassam etgan va har kuni unga ergashadigan brend bo'lishi –mana shundan biz barchasini boshlaganmiz.
Bu bizning brend mavjud bo‘lishining maqsadi. Biz sizga nafaqat mahsulotlarimizdan ilxomlanadigan muhit yaratamiz, balki shourumlarimizda bo’lib mahsulotlarimiz bilan o’zaro munosabat qilish tajribasiga ham ega bo‘lasiz.
Bundan tashqari, siz o'zingizning oilangiz va do'stlaringiz bilan muloqot qilish, sayohat qilish yoki faqat dam olish kabi eng ko'p ilhomlantiradigan vaqtni toppish uchun mazmunli va qulay xizmatlarni taqdim etamiz.
Odamlar nafaqat mahsulot jihatidan, balki xizmat ko’rsatish nuqtai nazaridan ham mobillik echimlari ehtiyojlarini tushunadigan va har bir insonning eng qimmatbaho resursi — vaqtni hisobga olgan holda qulay xizmatlarni taklif etadigan brend.
Va bu faqat so'zlar emas, balki biz amalga oshiradigan va biz qilayotgan har bir narsada unga rahbarlik qiladigan brendning maqsadi.